sâmbătă, 30 martie 2019

Nu stiu altii cum sunt...

A venit primavara si in loc sa ma bucur, primesc mereu un cadou otravit - schimbarea orei. Luni de zile aceasta ora in avans, furata din viata celor care nu mai apuca schimbarea orei la toamna, imi creaza disconfort. Organismul meu este stresat inutil de functionari in pixul carora sta semnatura  pentru renuntarea la aceasta anomalie, "Europa" dand dreptul statelor sa aleaga. Pentru ca am posibilitatea, ma gandesc serios sa-mi adaptez orele de lucru ca si cand nimic nu s-ar fi intamplat, pastrandu-mi acelasi program, indiferent de ora oficiala. 
Stiu ca nu sunt singurul "deranjat", haideti sa ne unim vocile, poate cine trebuie sa auda, aude! Ma gandesc ca in ani cu incarcatura electorala, auzul lor e mai fin...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu