duminică, 16 decembrie 2012

Ministrul Muncii :“ Pensiile vor fi indexate in 2013, procentul exact urmand sa fie prevazut in bugetul de stat”



"Pana nu vad bugetul adoptat, nu pot sa spun exact ca e 4%, dar sigur se vor indexa pensiile la anul.Este foarte clar ca, iata, suntem in al treilea an in care pensiile nu au fost indexate absolut deloc si, categoric, aici trebuie facut ceva. In functie de constructia finala a bugetului, vom vedea cat va fi cresterea. La ora actuala, este de 4%, ca va fi 4%, ca va fi 5% o sa vedem in final tocmai pentru a nu crea dezechilibre in cadrul bugetului.Este ceea ce ne-am propus si respectam intotdeauna ce ne-am propus.N-am promis nici majorari de salarii,nu am promis nimic de genul acesta in 2013 care sa conduca la dezechilibre",a spus doamna ministru Campeanu.
Totodata a mai facut precizarea ca nu vor mai fi nici taieri de venituri : "Am spus foarte clar ca incepand cu aceasta guvernare nu se mai taie nimic".
Doamna  ministru a sustinut ca bugetul pe 2013 este echilibrat construit  :"Asa cum am avut grija si in aceste sapte luni o sa avem si la anul sa gestionam foarte bine banul public si sa nu facem risipa. De altfel, o sa si vedeti ca bugetul este construit in mod echilibrat si fara niciun exces".

Dan Moraru

Un comentariu:

  1. Alt praf in ochii credulilor, noroc ca am un aspirator bun si il mai inlatur , oare toti suntem tampiti ? nu mai este nimeni mai rasarit in acesasta tara de hoti ?totusi acestia au cersit practic voturi, cum se vor uita la noi oare, la fel ca si predecesorii, dar vor fi cu mai multe forte de paza dupa ei si sunt sigur ca vor fi singuri in piata pentru mitingurile ce se vor face , sau vor veni ca si Papa de la Vatican, in autobuze blindate si transparente .....

    RăspundețiȘtergere